Příprava objednávky

Objednávky přijaté do 12:00 v pracovní dny jsou zpravidla vyřízeny a předány dopravci ten samý den. Následně jsou zásilky doručovány kupujícímu prostřednictvím České pošty.
Produkty, které nejsou skladem, budou po vzájemné dohodě doslány později. V tomto případě se na doslání chybějícího zboží pohlíží jako na samostatnou objednávku a poštovné se řídí dle hodnoty této dosílky. O možnosti rozdělení objednávky a termínu případného dodání kompletní objednávky bude Kupující v tomto případě informován emailem.
POZOR - produkty uložené v košíku nejsou rezervovány. Vaše rezervace je potvrzena vždy až po odeslání objednávky.

Zásilky v ČR

Doručování zajišťuje Česká pošta - obvykle do druhého pracovního dne

Balík na ADRESU
- poštovné 89 Kč: při hodnotě objednávky do 1.000 Kč
- poštovné 59 Kč: při hodnotě objednávky nad 1.000 Kč
- poštovné ZDARMA: při hodnotě objednávky nad 2.000 Kč

Balík na POŠTU - přes 3800 výdejních míst České pošty
- poštovné 79 Kč: při hodnotě objednávky do 1.000 Kč
- poštovné 39 Kč: při hodnotě objednávky nad 1.000 Kč
- poštovné ZDARMA: při hodnotě objednávky nad 2.000 Kč

Balík do BALÍKOVNY - přes 2000 výdejních míst České pošty
- poštovné 59 Kč: při hodnotě objednávky do 200 Kč
- poštovné 19 Kč: při hodnotě objednávky od 201 do 990 Kč
- poštovné ZDARMA: při hodnotě objednávky nad 991 Kč

Zásilky na Slovensko

Doručování zajišťuje Česká pošta + Slovenská pošta - obvykle do 3 pracovních dnů

- poštovné 10 EUR
- poštovné 7 EUR - jen pro malé zásilky do výšky 5cm a hmotnost do 100g
- poštovné ZDARMA: při hodnotě objednávky nad 80 EUR

Další podmínky dopravce
Řádné označení doručovací adresy (budovy) zvenčí a trvale jménem firmy nebo jménem a příjmením
Vyznačení provozní doby (u firmy), během které je možné zásilku doručit
Zajištění přístupu do provozovny v pracovní dny v denní dobu pro účely doručení zásilky
V případě nepřevzetí je zásilka uložena max 5 pracovních dnů na dodací poště.
V případě nevyzvednutí je zásilka vrácena zpět odesílateli. Cena za opakované zaslání nebo zaslání další objednávky bude navýšeno o poštovné za tuto nepřevzatou zásilku.

Platba

Dobírka: 36 Kč (zdarma pro objednávky nad 3.000 Kč) - hodnotu objednávky zaplatíte dopravci při převzetí zásilky

Bankovní převod, platba kartou, odložená platba
Přijetí vaší platby kontrolujeme na našem účtu v průběhu celého dne. Při přijetí platby do 12:00 (v pracovní dny) se budeme snažit balíček odeslat ještě ten samý den. Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou: zdarma
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

comgate-karetni-loga.png

Platba bankovním převodem: zdarma
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

platebni-brana-comgate-banky-cz.png

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platím Pak - Odložená platba
PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Equa bank a.s. a zákazník ji může do 30 dnů splatit bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

Apple Pay
Na platební bráně je možné zaplatit pomocí Apple Pay. Nabídka Apple Pay se zákazníkům zobrazuje automaticky. Služba se zobrazuje výhradně uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.

Kontakty

ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267